Du kan opnå super gode resultater med det rette

Træningsprogram

Vi laver det rette træningsprogram til dig, som følger med din udvikling. Efterhånden som du træner, bliver du stærkere og bedre, så det skal dit træningsprogram også blive. Hvis ikke dit træningsprogram følger din udvikling, stagnerer din træning og du vil ikke få fremgang. 

Træningsprogram til vægttab

Vi laver et træningsprogram til vægttab, som er specifikt til dig og meget effektivt.  Det er super vigtigt at et træningsprogram er spændende og inspirerende, så du er motiveret til at træne. Derfor laver vi et personligt træningsprogram til dig, som passer fuldstændig til dine ønsker og behov. Vi sørger naturligvis for at du føler dig tryg i at udføre alle øvelser korrekt.

Det er også super vigtigt at dit træningsprogram passer til dine behov og ønsker samt eventuelle særlige hensyn. Vi styrker dine svage sider gennem målrettet træning. Det giver ikke mening at lave et program til dig, hvor du skal løbe, hvis du ikke kan lide at løbe.

Vi laver programmet specifikt, så hvis du kan lide høj puls eller at løfte tunge vægte eller noget tredje, bliver det udformet, så det er spændende og motiverende at træne.

Træningsprogram til vægttab
  • Effektiv træning, hvor du virkelig kan mærke og se en forskel

  • Kostvejledning og kostplan, som er super let at bruge og kan altid benyttes, da den ikke er fastlåst på måltider.
  • Du opnår en rigtig god viden om din kost, forklaret på en simpel måde, som er let at forstå og føre ud i livet.
  • Coaching for vaner, motivation og mental styrke, så du kan opnå flotte resultater både fysisk, men også følelsesmæssigt.
  • Du kommer til at føle dig stærk på alle områder og får nogle gode vaner, som du kan holde fast i for altid.
Træningsprogram med fokus på dig og dine behov

Træningsprogram til kvinder

Vil du have et træningsprogram til kvinder, som er lavet specifikt til dig? Vi laver et personligt træningsprogram, som passer til dig og dine behov. Vi sørger naturligvis for at du føler dig tryg i at udføre alle øvelser korrekt. Vil du gerne have fokus på bagdelen, laver vi dit personlige program med nogle effektive øvelser hertil. Måske er det en flad mave og stærk core du vil have i fokus? Så laver vi dit program super effektiv med specifikke øvelser hertil. Vi sørger naturligvis for at du kommer hele kroppen igennem og fremhæver det, du ønsker.

Hvorfor skal et træningsprogram være personligt? Fordi det er specifikt udformet til dig og fremhæver dine præferencer, ønsker og behov. Der bliver taget hensyn til dit nuværende niveau og eventuelle skader/skavanker. Derudover er det lavet, så vi sikrer konstant udvikling i din træning. 

Du bliver stærkere og bedre efterhånden, så dit træningsprogram skal følge med din udvikling. Derfor laver vi dit program til 4-6 uger ad gangen, hvorefter det tilpasses og laves sværere, så det passer til dit stærkere niveau.

Da vi ofte er booket, så tag fat i os i god tid, så vi kan tilrettelægge det bedste forløb til dig.

Vi glæder os til at møde dig :)

- Mikkel Hansen

Træningsprogram til styrketræning

Et træningsprogram til styrketræning er vigtigt, hvis du vil være stærk. Er målet styrke, opbygges dit program, så du styrker de områder, som du ønsker. Vil du eksempelvis gerne have en stærk core, så du kan tumle rundt med børnene og klare dagligdagens gøremål, uden at få ondt i ryggen?

Eller synes du det er fedt at løfte tunge vægte og føle dig stærk i hele kroppen. Træningen kan tage udgangspunkt i forskellige former for styrketræning, fx med inspiration fra CrossFit, styrkeløft, strongman eller den mere traditionelle form. Vi udformer altså programmet ud fra hvad du kan lide.

Træningen er oftest bygget op omkring de store basisøvelser, som danner et godt styrkefundament til at kunne udfordre sig selv ved nogle af de andre former for styrketræning.

Har du eksempelvis opbygget en god grundstyrke ved den traditionelle form, kan du rette træningen henimod noget mere CrossFit inspireret. Vi sørger naturligvis for at du føler dig tryg i at udføre alle øvelser korrekt.

Træningsprogram til styrketræning

Træningsprogram til muskelopbygning


Et træningsprogram til muskelopbygning er vigtigt, hvis du gerne vil opbygge en pæn muskelmasse, og det kan gøres på flere måder. Uanset hvad, skal det være en metode, som du er motiveret for.  Vi kan præsentere dig for forskellige former for træning, så vi finder den løsning, som passer bedst til dig.

Mange bruger en del tid i centeret, uden at få ret meget ud af træningen og det synes vi er ærgerligt. Når du alligevel er i centeret, kan du lige så godt få mest muligt ud af din træning.

Man kan sagtens finde et standardprogram på nettet og få kortvarige resultater af det, men hvor meget har du egentlig fået ud af din træning, det sidste stykke tid? Du kunne sandsynligvis få endnu mere ud af din træning.

Når vi snakker om muskelopbygning, er det også værd at nævne kosten. Det spiller en stor rolle at du får det rette at spise. Der er naturligvis stadig plads til snacks mv., men overordnet skal der være en fornuftig fordeling af næringsstoffer i din kost.

Træningsprogram til muskelopbygning
Træningsprogram med fokus på dig og dine behov

Træningsprogram hjemme

Et hjemme træningsprogram kan måske være noget for dig.

Synes du at tidsfaktoren er en stor udfordring ift. at få trænet? Måske tænker du at træning skal foregå i et træningscenter for at få ”nok” ud af det, at programmet skal vare min. 1 time? Der er også transport i hver ende, så pludselig bliver tidsforbruget rigtig stort, og det kan være svært at få skabt plads til i en presset hverdag. Eller måske føler du dig bare ikke tilpas i et træningscenter. Årsagerne kan være mange til, at det kan være svært at komme afsted.

Vi kan lave et personligt træningsprogram til dig, som du kan lave derhjemme med ganske få redskaber, der er lige så effektivt, som hvis du tager i centret. Det bliver lavet ud fra dine præferencer, hvad du godt kan li, så du synes det bliver rart at træne. Det bliver tilpasset, så det passer til den tid du har til rådighed, til det mål du har, evt. skavanker og samtidig er super effektivt. Du kan få en effektiv træning på blot 20-30 min., som du kan passe ind, lige præcis når det passer i din hverdag.

Træningsprogram Fitness

Et træningsprogram til fitness kan give dig rigtig gode resultater.

Vil du gerne være stærkere, så du kan klare hverdagens strabadser uden at få ondt i ryggen?

Vil du gerne have en bedre grundform, så du kan tumle noget mere børnene?

Vil du gerne have mere struktur på din træning eller noget helt andet?

Vi kan lave et personligt træningsprogram til dig, som du kan lave i dit fitnesscenter. Træningsprogrammet kan tage udgangspunkt i forskellige former for styrketræning, afhængig af hvad ud godt kan li. Det bliver udformet ud fra dine ønsker og i forhold til hvad dit mål er. I takt med at du bliver bedre og stærkere, bliver dit træningsprogram tilpasset.

Fordelen ved at få et personligt træningsprogram til fitness er, at du ved hvordan du skal lave de forskellige øvelser, og føler sig tryg ved dem. Træningen bliver så effektiv som muligt, og du får optimalt udbytte ud af din træning ud fra dit mål.

Træningsprogram Fitness