Efterfødselstræning

Efterfødselstræning med fokus på dig. Effektiv og hensynstagende træning.

Move IT Mama!

Efterfødselstræning

Med Move it Mama efterfødselstræning, får du:

  • 8 ugers forløb med træning hver fredag kl. 10.00

  • Kostguide for gravide, ammende eller ikke-ammende

  • Måling og vejning samt fedt% måling ved start og slut, hvis det ønskes

  • Programmer til hjemmetræning med videoguides – 1 styrkepræget og 1 cardio

  • Kostvejledning

  • Manual “Styr din hyggespisning”

  • Trænings elastik

  • Lukket facebookgruppe med min. 1 ugentligt motivation/træning/kost opslag

Der er opstart 6. marts

TILMELD DIG LIGE NU OG SPAR 300 kr. 
Normalpris 1699,- Din pris 1399,-

Træningen foregår hos MOVE IT Fitness på Dieselvej 3, 6000 Kolding

Træning efter fødsel

Forløbet

På vores træning efter fødsel – MOVE IT Mama forløb har vi særlig fokus på at du som mor, får en effektiv træning. Derfor har vi skabt et miljø, hvor din baby kan hygge sig og pludre med de andre, helt tæt på mor imens du træner. Baby kan også være aktivt med som ekstra vægt- Det får ofte de sødeste grineflip frem hos de små 🙂

Skulle baby blive træt undervejs, er der god mulighed for at tage en lur i barnevognen.
Der findes også afskærmet hyggeområde, ammekrog og mikroovn i centeret.

Om træningen efter din fødsel

Træningen efter din fødsel er en effektiv, men samtidig hensyntagende træning.
Vi laver en kombination af puls og styrketræning i form af træning i intervaller, hvor vi har fokus på at du får en stærk og opstrammet krop.
Niveauet er altid tilpasset, så du ikke overbelaster din krop.

Træningen vil også indeholde genoptræning af din core/kerne. Stabilitetstræning hvor vi sætter fokus på bækkenbunden, mellemgulvet, de stabiliserende rygmuskler og de dybe mavemuskler.

Hvornår må man starte med at træne efter fødslen?

Du må starte op på dette hold under graviditeten eller 8 uger efter din fødsel. Altså tidligst efter du har været til 8 ugers tjek ved lægen. Hvis du er i tvivl om din opstart så ring gerne til os eller tag en snak med egen læge.

Efterfødselstræning

Vil du med på MOVE IT Mama forløbet?

Indtast dine oplysninger nedenfor, for at sikre dig en plads på holdet. Vi kontakter dig, når du har skrevet dig op.

Skriv blot Mama i beskedfeltet. (samt evt. besked)

Efter fødsel træning

Ved efter fødsel træning får du en kombination af puls og styrketræning i form af effektive øvelser, som får dig tilbage i form. Med respekt for den nye mor-krop laver vi hos MOVE IT Fitness en effektiv men hensyntagende træning.

MOVE IT Mama er et koncept, som indeholder nogle spændende elementer, som hjælper dig med at finde tilbage til din indre styrke. På denne 8 ugers bootcamp med kostcoaching, vanecoaching og træning som får dig tilbage i form – måske endda mere opstrammet end før.

Efterfødsel

Efterfødsel bootcampen er både for dig som:

  • Er gravid og gerne vil have sved på panden, men er usikker på hvilke øvelser du må lave.
  • Har født for nyligt og gerne vil i gang igen, men er usikker på øvelser der effektivt får din krop tilbage i form.
  • Er mor, og ikke er kommet i gang med træningen og mangler effektiv træning, overskud og energi i en travl hverdag.

Vi følger naturligvis altid sSundhedsstyrelsens anbefalinger https://www.sst.dk/da/viden/fysisk-aktivitet/anbefalinger-om-fysisk-aktivitet/gravide